Recenze v kostce

29. června 2009 v 10:11 | MaRt'UlE |  Step up 2 :the street
Už od dob Hříšného tance je jasné, že spojení romantiky s aktuálními hudebními trendy přináší úspěch. Pokračování předloňské roztančené červené knihovny tentokrát obrací role: pověst rebelky má mladá tanečnice, která se na elitní umělecké škole snaží prosadit taneční street styl, a ještě se stihne zamilovat do slušňáckého třídního premianta.

RECENZE

Když měla před dvěma lety premiéru taneční oddechovka Let's Dance, asi nikdo nečekal, že z ní bude hit. Ale stalo se, a tak tu máme dvojku, v níž opět poznáváme dva paralelní světy: puberťáky z ulice, co trsají podle svého, a boháče z umělecké střední, kteří dřou klesicke techniky. Dokonce i příběh má zprvu podobnou 'choreografii' - nezkrotná Andie, jejíž představitelka ovšem vypadá až moc krotce, řádí s bandou výtržníků a záhy dostane ultimátum: buď odjede z města, nebo začne sekat latinu na taneční škole. Ano, správně, přesně tam, kde si odpykával trest povaleč z jedničky. Na napraveného hezouna se ale netěšte: ten se totiž mihne jen v úvodu, aby měl Andie kdo dotáhnout na přijímací zkoušky, a hned zase zmizí. Pak ale přijde změna oproti původnímu schématu: Andie se sice na akademii zaplete s klukem z opačné strany 'parketu', místo poučování či míchání hip hopu s klasikou se ovšem mladík nadchne pro její rozevlátý styl. A tak se spolužáky vytvoří skupinu a chystají se na pouliční soutěž, což je záminka pro sérii tanečních výstupů, které zabírají snad víc místa než děj. Choreografie jsou efektní a tanečníci šikovní, takže momenty, kdy to rozbalí v metru nebo tančí v dešti, stojí za to. Jenže sebelepší hudební čísla dobrý film nedělají, a když se v Let's Dance 2 netrsá, je to docela bída. Čeká vás jen chatrná historka se spoustou jalových dialogů či mravokárných mouder typu "není důležité, JAK kdo tancuje, ale jestli tancem NĚCO říká". 'Něco říkat' by tahle parta měla opravdu jen tancem.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.